sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Put me in motion



O stare latenta imi astupa cheful. Cine a comandat ploaie? Eu nu am anuntat-o.
De ce lumea e atat de disperata pentru un loc in troleibuz? De ce varsta a treia e atat de numeroasa? Sa stai sa te uiti la expresia unei babute e o adevarata aventura, dar nu si cand aceasta dispretuieste 'tineretul romanesc'. 'Nu suntem decat o adunatura de inutili, care distrug societatea si stam pe banii parintilor.' E absurd si ocupa prea multi nervi. E incorect si lipsit de sperante. Ca sa stii si tu, simt cand ma lovesti cu sacosa ta plina de ultimii morcovi gasiti la un pret mai mic, ma enerveaza cand ma folosesti pe post de bara, ma seaca cand incepi sa iti racesti gura jignindu-ma, ma murdaresti cand ma lovesti cu bastonul tau plin de noroi. Nu faceti toti decat sa va exteriorizati nervii cu persoane care vedeti ca va permit asta. E inutil oricum...
Arat ca in reclama aia cu nenea in fata calculatorului cantand "singuuur..atat de singuuur!!". Nervi nemotivati, ton enervat, chefless. Am nevoie de o fotosinteza, am nevoie de mult soare, oxigen din afara si agenti externi cu care pot efectua schimb de energie.
Si tocmai din cauza unui ritm alert, nu putem sta degeaba, fara sa stim ca nu va fi nimic interesant. Stim ca se pot intampla multe, si ne-am obisnuit cu ritmul. Ritmul care te face sa nu fii o leguma. Ritmul care reuseste sa te mobilizeze, ritmul care imi lipseste momentan.

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti obsedata bah de babute.las' ca vei ajunge si tu una
...intoarcerea babei 3..aha aha