sâmbătă, 1 martie 2008

Se asteapta ceva promitator


Mmm...prima picatura de ploaie. Primul miros de vara. Prima poveste la 200 de km distanta tinuta in viata si cu ajutorul tehnologiei. Prima iarna incheiata asa. Asa cum? Asa, ca la fiecare dintre voi.

Tremur toata cand ma gandesc ce frig e in Vama la ora asta. Ma incalzesc cu ideea ca e fericit. Ar fi absolut genial sa poti ajunge dintr-un loc in altul intr-o ora; o ora si un sfert. In sfertul ala de ora stau adunate toate semafoarele de culoare rosie.
Nu, nu e vorba de simplul fapt ca s-a terminat iarna. Si nu, nu e nici vorba de faptul ca a venit primavara. E vorba ca a venit anotimpul dinaintea verii. Ceea ce e suprem. Imi place sa transform aceste mici detalii in parti din ceea ce traiesc; in partea de "traiesc comod si fericit". Pentru ca, hei! Banuiesc ca nu iti pasa ca urmatorul 29 februarie va fi abia peste 4 ani. Gandeste-te. Ce faceai acum 4 ani? Ce credeai ca o sa faci acum 4 ani? Nu ce faci acum, in nici un caz. Si peste 4 ani ce vei face? Ei bine, nu, nu asta. Traiesti acesti 4 ani ca sa poti ajunge la urmatorii. Trebuie sa facem ceva special. E 29 februarie. Trebuie sa facem ceva special. E 1 martie. Te-am prins cum te uitai furis la martisorul pe care i l-a dat!
Acum ploua. Ba nu, a plouat. In Sfantul Gheorghe ploua. In Bucuresti ploua, acum 2 ore. Mmm...ploua. M-a gustat si a plecat inspre nord. Praf, praf, mult praf ud.
Acum ma urc in troleu si termin de trimis mesajul asta. Privirea mi-a fost distrasa de catre acel nebun din statie. El nu a mirosit vara. Daca ploua cu picaturi din mare? O sa pun un pahar in mijlocul intersectiei. Pana maine se va umple. Praful e nisip. Oamenii sunt beti. Marea e departe.
Nu am fumat de o saptamana. Nu astept vreun copil si nici nu sustin vreo cauza anume. Am restul viciilor mele din care ma hranesc.
Iar ma uit la poze. Si cand ma uit la poze, vreau sa fie vara, sau macar sa fie anul viitor. Va fi frumos anul viitor. Si vara care va urma la fel.
Mmm...mirosul imi face dor. Suntem toti mici bucati din vara. Suntem fericiti; si eu, si el.

8 comentarii:

.Andrytzuk. spunea...

deci zOMG, este ataat de dragut, si faptul ca am fost,poate,prima care a citi, dar si faptul ca sunt prima care comenteaza. :))
hai sa umplem bucurestiul de pahare, sa ne facem marea noastra aici. sa avem cate o bucatica din ea mereu. dar stii ca ea de fapt e in sufletul nostru? stii, haaa, stii, si ceee-ti mai plAce shaorma, :)
>:D< te iubesc, si asta chiar imi place.

.ratatouille. spunea...

imi place,imi place.ne place tuturor.salata de vinete!

.ratatouille. spunea...

sea freaks:X

Anonim spunea...

>:D<
Poni, poni ^_^

.ratatouille. spunea...

indeed,adi:)
>:D<

Anonim spunea...

Ah :)
Si ".because the PONY* likes it this way."

.ratatouille. spunea...

evident:)),imi cer scuze.gen:)

Bonjour spunea...

hai sa iti zic. pe 29 februarie m=am combinat cu dadu. dintre toti tipii din lume, cu el m-am combinat pe 29 februarie. pe 1 martie am plecat la mare...de-acolo stii povestea. acum 4 ani nici nu ma gandeam ca asa ceva e posibil, sau real. cel putin nu in viata mea.