luni, 27 august 2007

What did you just give me?- part one -

Esti oookeei?

Uite-o cum rade. Au fost si nu au fost momente. Conteaza ca am patruns toti in acele momente. Momentul meu a fost unic. A fost o privire speriata si imprevizibila. Nici daca as fi vrut nu ai fi fost acolo. Hm,noroc?Nu.coincidenta. O coincidenta amagitoare. Am avut parte de o tresarire de care uitasem ca puteam sa o mai am. Asta a inceput dupa ora 19.00. Apoi,a parut destul de usor. Ai avut dreptate. E greu sa te abtii. Dar in acelasi timp a fost si bine. Scuza-ma ca te-am calcat:D. Stiu ca doar ne-am distrat. Nu iti cer nimic. Ma multumesc doar cu ideea ca te-am stiut iar langa mine pentru putin timp. Au fost melodiile,gesturile vechi,tot noi,doar ca fara acele cuvinte. A fost de ajuns. Se pare ca aveam nevoie cumplita de chestia asta. Vezi,si eu sunt ciudata. Ai fost cea mai placuta si dulce amagire. "Thanks babe":p..

Niciun comentariu: