marți, 28 august 2007

What did you just give me?- part two -


Blabla,totu bine si frumos:-@,pana la partea cu s-a rupt firu. Eh,nu de tot. A mai ramas o parte din el. Pentru cei ce nu au indraznit. Restul,zburau pe podea si zambeau stupid; psihologie inversa. "Pe mine nu ma iubeste nimeni","Ma daca va zic ca suna telefonul.I'auzi.Suna!!","Bettii??=))=))","Cli cli cla cla". Esti praf! Nu te mai intelege nimeni. Ma amuz de aberatiile tale,fara sa imi dau seama ca si eu aberez. Apa este vitala in aceste momente de petrecere cerebrala. Muzica trebuie sa fie in ton cu senzatia. Dar de ce ne place oare senzatia asta? De ce ne place sa facem chestii care stim ca nu sunt privite cu ochi buni de catre unele persoane si care sunt interzise de catre alte persoane? Probabil e acea nevoie de a fi independent,de a domina intr-un mod teribilist,de a nu fi stapan pe situatie in momentul de fata. Da,teribilismul. Dar noi vrem sa credem altceva. Vrem sa credem ca e distractie,ca e viata adevarata,ca e cul. Si e asa,dar pana la un punct. Si la punctul acela se ajunge cand deja consideri "culul" asta parte din tine,o continui pana te domina. Desigur,valabil nu pentru toata lumea,slava domnului. Oricum,imi e de ajuns sa stiu ca nu va fi si o parte din mine sau din cei care am fost tentati atunci. Blabla,totu e bine cand se termina cu bine:-@.

19 comentarii:

Bonjour spunea...

Apa este vitala in aceste momente de petrecere cerebrala.
asa e :D

.ratatouille. spunea...

da,mai mult ca sigur:))

Anonim spunea...

:)) .eu am sfarsit intr-o balta:|:-?? dar aici cred ca e de vina peoples:-l.:)) ce poza buei..ce poza..nici nu stiu cand ati facut-o.

C spunea...

Poate ca prima data poti spune ca a fost din teribilism, dar dupa aia chiar nu consider ca e teribilism ci doar o evadare din viata reala. O evadare placuta.

.ratatouille. spunea...

Da.Poate fi o evadare placuta cand stii ca vei fi ok,ca nu ti se va intampla nimic si consideri ca a fost doar asa,de distractie.Poate fi la fel de bine si invers,o evadare nedorita,care nu se poate sfarsi placut.Da,in final asa e.Preferam de obicei sa ramanem la varianta evadarii placute.E mai usor.

C spunea...

Nu e vorba ca e mai usor, pur si simplu e adevarul in cazul meu. Ca sunt 100.000 de copii teribilisti care iau si apoi li se face rau, teraba lor. Acolo e vorba de prostie. Dar la mine majoritatea evadarilor (la ce termen am ajuns :D) sunt placute. Ca mai sunt si evenimente neplacute cateodata asta e, riscul meseriei. :)

.ratatouille. spunea...

Am ajuns sa le numim evadari si meserie.ok.recunosc:))poate fi placut si mai putin nociv decat alte porcarii.si la fel de palpitant:>.palpitant si moderat.

C spunea...

si e si la moda frateeeeeeeee, inca o bila alba. :))

.ratatouille. spunea...

mda.uber coolischen din pacate:)).gen,hai sa fim aia smecheri:)

C spunea...

Sweet old times. Primele dati sunt cele mai tari. 8->
Mai ales ca nu era pe trend sa faci asta :D
Dar gata, voi inchia acest subiect aici. Cineva ne urmareste, sunt sigur de asta. Cu aceasta ocazie te salut omule din umbra.



Hahahaha ce face oboseala din om. Am scos paranoicul din mine. :D
Nu ma lua in seama am dormit foarte putin in ultimele zile. :D

C spunea...

Ideea principala e ca atunci cand esti foarte obosit ai tendinta sa faci glume sau comentarii idioate. Cel putin eu. :D

.ratatouille. spunea...

Nu e paranoia.:))Sunt prea multe filme.Si imaginatie:D.Imaginatia e buna. Ne face sa fim superiori.:> Daca crezi totusi ca paranoia ta momentana e creata din lipsa de somn,am un sfat.dormi:))din pacate s-a cam terminat perioada de nopti pierdute.de maine trecem din nou la previzibil.

.ratatouille. spunea...

Daca te face sa te simti mai bine,glumele sau comentariile tale idioate nu sunt idioate:))pot fi inghitite cu usurinta:>.eu am reusit sa nu prind partea idioata din ele.

C spunea...

Pai daca as fi putut iti dai seama ca acum sforaiam. Dar in 30 de minute trebuie sa plec. Si o sa ma intorc pe la 12 cred. :(
Dar si cand ma voi intoarce voi dormi pana marti!! >:)

.Andrytzuk. spunea...

oana sugi mielu.

.ratatouille. spunea...

gen..mumu?:))

Anonim spunea...

dc vaco:|?

.ratatouille. spunea...

nu era o afirmatie ba.sugi mielu=mumu.:|

Anonim spunea...

pe andreea o intrebam bah.