vineri, 21 septembrie 2007

Asta e pentru tine


Esti un inconstient nepasator. Da,tie nu iti pasa. In schimb mie imi pasa,suntem totusi acei cativa carora ne pasa. Toata chestia asta este trista. Chiar nu reusesti sa gasesti nici un motiv,cat de mic,care sa te trezeasca? Oricine ar reusi. Si tu ai reusi,doar ca nu vrei sa te chinui. Nu pot sa cred ca nu mai exista nici macar cea mai mica farama de dorinta in tine. Nu pot sa cred ca ai ajuns asa. Tu,cel pe care credeam ca il cunosc. Poza asta...asa vei ajunge si tu; sters,necunoscut,invizibil. Te vor arata cu degetul,te vor numi in cele mai injositoare moduri,si tot nu vei inceta. Pretinzi ca ai prieteni? Aia ii numesti prieteni? Unde erau azi? Unde erau datile trecute? Tocmai,nu erau. Prietenii ii ai in momentele grele,tu ii ai in momentele lor de chef sau prostie letala. In schimb tu esti acolo pentru ei cand au nevoie. Esti fraier. Ai dreptate,toti murim,dar nu pentru ca asa ne-am ales. Daca nu incetezi,inseamna ca deja ai ales. Nu crezi ca meriti mai mult? Ne putem alege orice tip de viata vrem,dar doar o data. Hai sa nu ratam data aia,e o singura ocazie. Nu rata viata. Nu rata tot ceea ce ar mai putea fi frumos de acum inainte. Nu deveni ceea ce ii sperie pe toti. Desi,daca nici macar in clipele de constienta nu vrei sa iti asumi acest lucru,nu stiu ce va fi. E doar un pas pana la sfarsit,sau doar multe doze de irealitate. De ce trebuie sa ne pese intotdeauna noua de tampenia celorlalti? De ce nu poti sa intelegi,de ce nu vrei sa iti revii,de ce vrei sa te pierzi cu totul,de ce mi-a venit sa busesc in plans? Imi faci mie si lor rau. Asa e intotdeauna; cineva tot trebuie sa sufere. Si daca nu e inaptul in cauza,sunt cei apropiati lui. Ma scoate din minti asta,nepasarea si prostia ta,desi nu ar trebui. O sa ajungem sa te imploram sa termini,si atunci va fi prea tarziu. Prea tarziu pentru a-ti mai spune ceva sau a mai da inapoi. Pentru ca la un moment dat tot o sa clachezi,o sa vezi cum sta treaba si nu vei mai putea sa te intorci la normal. Nu sunt eu cea care te va face sa pui stop,nici ea,nici el,nici restul. Depinde de tine si de cat de puternic esti. Eu cred ca nu esti complet terminat. Nu vreau sa cred asta. Te rog,fa-ma sa cred asta. Gandeste-te bine cu picul ala de realitate care a mai ramas in tine daca alegi o continuare. Gandeste-te ca merita si ca vrei. Gandeste-te ca exista oameni care inca te iubesc.
La naiba,nu te lasa invins.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu:(.poate ca am fost rea cand i-am zis alea:( dar nici nu ii pasa:-??.de ce l-ar interesa faptul ca atunci cand il jignesc o fac pentru el:).pentru ceea ce era inainte.urasc particica aia din el.si cum o sa reusim noi..o mana de copii sa oprim asta?cum..n-avem cum ma petite fleur...si bah inaptule:))) daca vezi asta:( sa stii ca tinem la tine .

Anonim spunea...

da... pula mea mai amntiti odata maine sa citesc ca acum imi curge malachie din gura... nu mai vad bine ma opresc aici...