duminică, 2 septembrie 2007

Friendship candy smell

Uite cum au trecut minutele si anii...

Ciudat. De abia mi-a venit cheful sa scriu randurile astea pana acum doua minute. Prin simplele si doar de noi intelesele glume,mi-ai retrezit pofta. A,a mai fost si mirosul parfumului tau micut..si vederea elasticului mov pe care ti l-am promis tie de acum trei zile..si dorul pe care mi l-ai creat cat timp ai fost plecata. Pare ca e vorba de o singura persoana,dar de fapt sunt patru visatoare neintelese - ma voi alatura si eu lor,cinci visatoare neintelese care au in comun o chestie nu banala. Se iubesc mult una pe alta(no traces of bisexual or gay shit in this statement). Faptul ca tin mult una la alta le ajuta sa se si inteleaga. Fiecare dintre noi suntem diferite. Trebuie sa recunoastem asta. Am ajuns deja aproape la varsta la care trebuie sa iti sustii propria parere si sa iti individualizezi ideile. Fara asta,esti 'out of space'. Si asa e. Acum un an nu stiam ca va fi cum e azi. Cateodata e un azi frumos,alteori se mai strecoara retineri si probleme. Dar clar pot declara ceva. Cu voi va fi intotdeauna un azi perfect:>. Am inceput de la 'za marmo empire',cu toate cele sase,am continuat cinci,am trecut printr-un an teribil de multe adjective si am ajuns la 'o ardem pe tequila coaie',la 'te iubesc' si la imbratisari fara batai pe spate. Ce vom ajunge in continuare? Noua ne ramane sa luam hotararea. Dar ce va urma pare destul de compromitator. Cred ca ne leaga destule amintiri care nu ne vor face sa lasam asta in urma. Dupa cum spunea si ilustrul Pipals..:)),"Au fost momente fericite(acea miscare),au fost momente triste(a doua miscare) si au fost momente inspaimantatoare (ultima miscare)." Inca nu mi-am gasit faza,dar pentru asta sunteti aici. Nu,nu sa ma ajutati sa imi fac una,ci sa ma ajutati sa o caut. "Cine? Nu. Cine te-a bagat in seama?" Ah,ne dam seama oare cat de norocoase suntem?Da. In toate clipele cand radem,vorbim,ne ajutam,suntem si rele(e nevoie si de asa ceva), ne sunam sau ne ies aceleasi cuvinte pe gura;impreuna. Multumesc. Sunteti cele cu care as putea vedea cate o stea pe cer,chiar daca ar fi plina zi. Meritati sa va spun ca va iubesc mult - cu tot cu semne de exclamare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ha, eu prima >:)
va iubesc, si nu la modul aiurea.
va iubesc, meaning i need you guys, meaning i miss you when you're not around, meaning i simply .. LOVE you >:D<