duminică, 23 septembrie 2007

Reteta unei seri prelungite

Se pare ca Bucurestiul a inceput sa se mobilizeze. Aseara a fost faimoasa noapte alba. Faimoasa, pentru ca se incadreaza in capitalele de genul Paris si Roma. La inceput,cu o zi inainte mai precis,era plin de lume care habar nu avea ca exista asa ceva. Sincer,si eu am fost uimita sa aflu. Insa m-am simtit in largul meu cand am vazut cati oameni misunau pe strazi si cata energie putea fi eliberata de fiecare in parte. Am reusit sa observ unele lumini si felinare de a caror existenta nici nu stiam. Cate un concert ici colo,cate un non-stop aglomerat,cate un metru in plus pana la shaormeria din zona. In fine,un fel de haos controlat. Decizii de luat erau destule;un drum'n'bass la arenele romane,un OCS in Suburbia si niste ditamai flashurile care acopereau toata Casa Poporului,cu muzica cam pentru toate tipurile de hauseri sau noncomformisti,de la ala mic la batranelul care iti e vecin. Vezi totul altfel noaptea. Bineinteles,in primul rand pentru ca e negru. Aparent intuneric,cu luna,fara soare,stele,trolee care nu circula,metrouri pe stop,magazine adormite,aurolaci fericiti,pisici jegoase,lume dubioasa,somn prelungit,astea alea. M-am strecurat si eu printre astea,desi nu am ajuns departe. Sa zicem ca mi-a ajuns. Cu un foc,putin frig,castile in urechi si intinsa pe o banca asteptam parca un drum gratuit pana in centru. Eh,asta e,in noaptea asta nu a fost sa fie. Bine ca v-ati distrat voi acolo incontinuu dupa ora 12,urland si topaind ca niste veverito-iepuri. Nu o zic intr-un mod rautacios. Eu sunt doar multumita sa aflu ca in sfarsit exista si ceva mai altfel in orasul asta. O data la un an,dar macar e acolo. Ceva care iti permite sa fii liber fara sa bei sau sa te droghezi neaparat,fara sa te certi sau sa iubesti. Ceva care nu iti da un motiv pentru care sa te bucuri obligat. Acum nu ne ramane decat sa profitam si sa ne cream aceasta noapte oricand altcandva. Succesul nu va fi intotdeauna garantat,dar macar putem face cam orice posibil. Putem elimina chiar si cuvantul 'cam'. So,go and party on Bucarest!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mavihamvaihamvaihahaha.voi incepe acest comm cu maviha....(etc etc).eu am fost eu am fost.intai pe arc...(arcul de triumf) de unde am vazut aparatul cu care il cheama pe superman daca avem nevoie de ajutor.(mamaaa ce chestie mare..cred ca extraterestrii au pus-o aici...nu fii fraiera sanziana.cu asta il cheama pe superman daca avem nevoie de ceva)apoi am luat-o pe jospentru ca se oprise circulatia pe strada aia si am mers drept prin mijloc.ne-am legat cu o chestie de plastic si am alergat si am fost alergati si am facut poze cu marele caesar.apoi ne-am inghesuit intr-o cabina telefonica.cati am intrat?6?7? apoi am luat metroul....unde s-a intrat 2in1.(balsam si sampon).baloane chestii bob cel mic si am ajus la izvor.vroiam sa urcam pe casa poporului dar...(uuuuuuuu luminite) si am ramas la chestia cu hausari si bungee.mi-am luat bratari fosforescente care nu mai sunt fosforescente.apoi supremul (scurtu) a spus.."sa bem"...si am luat 1m techila si cateva beri si apoi dusi am fost spre mec unde mim..(asa il cheama chiar asa il cheama) ne-a luat mancare.vesnicul hamburger cu maioneza...(mmmmmmm.no 6 cartofi).si apoi am plecat spre casa unde am stat singura pana la 3 si nu am putut dormi din cauza bratarilor.