luni, 1 octombrie 2007

Moment scurt

Azi am vazut primele frunze care se dezlipeau de un copac. Azi am vazut cum e sa fii tuns de catre o coafeza psihopata. Azi am vazut cum e sa te trezesti cu el la scoala. Acum am vazut pentru prima oara lumina aprinsa la geamul de vizavi si cu un etaj mai sus decat mine. De fapt sunt mult mai multe chestii,dar fiecare dintre ele sunt banale. Sunt banale,dar ramai cu un soc placut de scurta durata.
Ziua a inceput compromitator. Sa revenim la cea psihopata. Jegoasa de la coafor se poate considera pe lista mea de recycle bin,chiar sub cealalta jegoasa de la celalalt coafor. Inca nu stiu daca a facut-o special sau pur si simplu nu cunoaste diferenta dintre 2cm si de la 7cm in sus. Bun,deci partea cu daune capilare nu a fost rezolvata. De fiecare data cand vi se intampla ceva de genul asta,e clar ca tipa respectiva vrea sa isi scoata la iveala spiritul de distrugere in masa. Exagerez bineinteles. Ba nu! Daca observati vreo manifestare dubioasa a foarfecii in mana ei,ridicati-va de pe scaun,rupeti foarfeca in fata ei,strangeti-va de pe jos parul deja taiat si...luati-o la fuga. Asta ca intr-o scena de film,ca in realitate poate doar o sa afirmi raspicat la sfarsit,cand vezi ca mai ai doar doua fire de par,unul in stanga,celalalt in dreapta,ca nu e deloc ok. Cica uite,cul,ti le-am lasat mai lungi. M-a obsedat partea asta toata ziua.
In rest, de momentele cu soc placut m-am cam impiedicat si azi. Cate un pic pana o sa imi pice ochii in gura de la a sta treaz. Vreau sa subliniez ca desi uneori esti total plictisit si sictirit de cate un anume ceva sau de tot, exista totusi si cealalta parte buna, celelalte chestii mici pe care doar tu le observi. Exista cate ceva observabil pentru fiecare in parte, care ne ajuta sa ne schimbam expresia fetei intr-una placuta si sa ne zicem ca nu e chiar totul de cacat. Eu acum de exemplu, vad luna, dar in felul meu. Si ma bucur. Tu ce vezi?

3 comentarii:

C spunea...

eu acum vad ca pe zi de trece sunt din ce in ce mai obosit.
vad ca era mai binei n vacanta.
vad ca unii sunt imaturi rau.
vad ca ascult o melodie de foarte mult timp pe repeat.
vad ca nu pot sa dorm, oricat as incerca.
vad ca scriu numai tampenii.
..cam atat, cred.

C spunea...

si mai vad ca am scris gresit din cauza tastaturii.

.ratatouille. spunea...

vad cam la fel ca tine,dar vad si in plus.esti obosit,nu'i nimic.