duminică, 7 octombrie 2007

Dar vai! Ce traire... Hm, e ciudat dupa ce trece. Astepti, astepti...momentul vine...il ataci din plin si dupa...puf! Dispare. Si amintirea e ca acidul de la Cola. Fasaie, explodeaza, si daca nu o termini la momentul potrivit se duce farmecul. Am observat ca tot timpul e asa. Ciudat, nu? Exact clipele cele mai ravnite, pe care ni le pregatim din timp, chiar acelea se sfarsesc cel mai repede si apoi ramai cu gustul inhalat din orele si minutele de atunci. Vrei sa se repete, vrei sa simti ca traiesti si respiri clipa din nou...pana cand iti trece si revii la restul dorintelor. Dorinte care au acelasi efect secundar dupa.

9 comentarii:

Anonim spunea...

nu inteleg nimic din ce zici acolo =))

.ratatouille. spunea...

maa:)),incercam sa spun ca un moment pe care l-ai asteptat cu nerabdare dispare apoi imediat si dupa ce a disparut pare a fi fost cu mult timp in urma si foarte vag.adica nu stiu..gandeste-te la o chestie pe care o asteptai facand bale.bale,nu baie:)).gen..=P~.dupa ce s-a petrecut nu te simti de parca nici nu ar fi fost si ai mai fi vrut?

Anonim spunea...

bah betz bah ce urat folosesti cuvantul "bale".ai stricat atmosfera melancolica din hanul ancutei:-@.(deah imi fac tema la romana":)) zgug (un hug mai modern:) )

.ratatouille. spunea...

sinz..:).ar iu ok my darling?stii tu:>

Anonim spunea...

ce ce ce sa stiu?stiu? te-ai gandit vreodata "daca nu"?.azi ies la 7 juma.poate veniti voi de data asta.

.ratatouille. spunea...

o arzi pe invizibal:> paai,te sun.

Anonim spunea...

pai baaaiii cica ma suni si nu m-ai sunat:))

.ratatouille. spunea...

cica nu te-am sunat:))

Anonim spunea...

pai nu m-ai sunat.....bene..uhm depinde cand.stii ca ieri pe furtuna am crezut ca e cineva pe bloc..parca erau unii cu gluga.eh...aoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu...mananc lapte cu fulgi si i-am uitat si zici ca e mamaliga.
...app de mamaliga....
ieri am pus ziaru....si tac tac..(e un tzac tzac)
ee?ee?
te-ai prins?
deah....m-am tuns singura...
este o combinatie intre scurt nu f mult la spate si un stil de french...cu breton intr-o parte si si franjurat in stil cleopatra si in parti am mai scurt sau mai lung...si e o combinatie intre dark brown si black....e f cuuuuulll...
:) a? tare nu?..
gata s-a incarcat filmul...ma intorc la mamaliga..zgug