vineri, 5 octombrie 2007

Fest reactions

Ne vin mii de idei indraznete in cap cand suntem fericiti artificial. Vrem sa ne indeplinim misiunile pe care nu am fi in stare sa le facem daca am fi...in stare normala. Eh, nu chiar misiuni, ci dorinte. Multi dintre noi regretam apoi. Sunt si cei nepasatori, care stiu ca va fi bine dupa. Presupun ca fac parte din cei nepasatori. Am incercat ceva in seara asta, dar am asteptat degeaba. Am reusit sa ma invart mai mult decat un catel dupa coada sa. Momentan imi e greu sa scriu, sterg si rescriu acelasi cuvant pana imi iese. Am asteptat cu speranta ca...va iesi ceva, mai degraba cineva. Degeaba pana la urma, dar nu a contat. Nu m-a deranjat intr-un hal normal, ci doar in halul in care eram atunci. Ook, nu a fost chiaar asa de rau. Chiar deloc. Bineinteles,daca nu ar fi fost cafeneaua aceea langa, viata mea ar fi explodat de mult. Nu stiu ce sa mai cred, nu stiu cum sa ma simt, stiu doar ca momentan nu imi pasa si imi e bine. E foarte bine sa te simti biiine. Si ce daca nu iese totul cum iti doresti uneori? Incerci pana ce stii ca nu vei ajunge la abuz. Statusuri: ceva cu Muse. Felicitari ca mergeti. Ne vom ciocni pe acolo. Cat de ciudat,am descoperit o noua comanda din tastatura:|. Ok, devine dubios deja. Inchei anost. Nu anost...fericit:) 8->

Ok. Revin, editand articolul. Acum imi dau seama si m-ai facut sa imi dau seama. Da, poate am gresit. Dar nu vreau sa ma faci sa imi para rau, vreau doar sa nu mai fie nevoie de asa ceva. Bine, am gresit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

uite uite
||||4|||| sau
\|/|4\|/| sau
t
e

i
u
b
e
s
c

b
a
h

s
u
n
t
e
m

c
u
l
e

Anonim spunea...

aaa
stai
mi-a venit o idee....cum scriu japonezii
fii antena
b n
u u
n
a n
i
b c
u i
n
a m
a
a c
i a
r
o
o
g r
u b
m i
a?t?

Anonim spunea...

mda...nu a aparut cum ma asteptam....dar cert e ca sunt liniute asa...da..

.ratatouille. spunea...

aww.sinz:))>:D<