luni, 29 octombrie 2007

Motiv

Am gasit un motiv ca sa imi fie dor. De fapt oricand pot gasi cate un mic motiv pentru chestiile care au fost, probabil nu o sa mai fie si au fost minunate. Si asta mi se intampla des. Mai ales cand trec prin locuri care inseamna destul de mult pentru momentele acelea sau ascult cate o melodie pe care in mod obisnuit nu as mai frecventa-o cu auzul atat de des. S-a strecurat de exemplu "Ramas bun"-e.m.i.l. In mintea mea era doar placere. M-am plasat subit in trecut, in zilele de iarna cand umblam haotic prin cluburile de pe Lipscani si nu aveam vreo tinta anume. Cand umblam toti impreuna si stiam ca urmatoarea zi nu vor exista controverse sau oameni in minus. Ne strangeam si ne gaseam toti mult prea usor si harta cu locurile nu era decat una. Au fost cateva perioade foarte frumoase, dar care stiu ca nu se vor mai repeta. Nu se vor mai repeta pentru ca un an poate face dintr-o persoana o cu totul alta, o poate modifica pana la capatul asteptarilor. E normal sa fie asa, e normal ca de fiecare data sa profitam de cate o alta perioada, dar pana la urma chiar si cele mai indepartate revin sub forma asta simpla si totusi prea complicata pentru interiorul nostru - a-ti fi dor.

Niciun comentariu: