vineri, 14 septembrie 2007

Semn de carte


Nici nu ne dam seama ca in curand 'tanti vacanta' ne va arunca o ultima privire si ne va da un sut care ne va trezi din ceea ce a fost frumos vara asta. Nu. Nu va inceta. Doar ne va readuce un pic cu picioarele pe pamant. Si am inceput sa ma gandesc cam des...oare am realizat tot ce mi-am propus sa fac in aceste trei luni?Iar,un raspuns negativ. Mai puteam sa fac multe. Mai vroiam sa fac multe. Nu stiu,am avut regretele la momentele potrivite. Exista totusi si o parte buna. Am fost mai mult fericita decat dezamagita,mai mult norocoasa decat nervoasa,mai mult tinuta strans decat impinsa si cu sangele intr-o circulatie permanenta. Am avut cu cine sa ma bucur,am avut si de ce,am implinit si un an in plus,am reusit sa te am din nou in doua etape. Se pare ca am avut destule socializari,unele indesate cu forta si majoritatea placute. Am reusit sa gasesc discutii care nu stiam ca imi vor macina nervii. - o zice tipa cu un raton mort in cap. Am redescoperit dormitul pana la pranz,mirosul vechiului meu parfum,placerea de a citi pagina dupa pagina,placerea de a nu fi fericit intr-un mod superficial. Apoi am mai avut si eu parte de sentimentul de a fi special,de a te face cineva sa te simti special.Hai ca stii:). M-am balacit in trairi,sentimente si prietenii. Inca sunt,inca vor ramane. Toti am incercat sa punem stop la un moment dat. Atunci cand era ceva perfect si era bine pentru noi. Sa ramana asa,clipa aia. Am mai invatat ceva. Nu trebuie sa punem stop,ci sa stim cum sa pastram acelasi 'perfect' pentru orice clipa. Inca ceva,nu trebuie sa ne para rau ca exista intotdeauna un final, ci sa fim mandri ca putem crea o continuare. Ne-am maturizat inca un pic,nu vom exagera,nu ne vom lua lumea in cap,vom fi normali. Vom fi normali in raza noastra de normalitate. Inca ne asteapta multe chestii pentru care merita sa astepti. Logic ca nu e clar,niciodata nu va fi,e mai bine asa...sa descoperim pe rand.
In mod obisnuit,acest recensamant al clipelor s-ar face la sfarsitul unui vechi an. Daar,eu nu fac parte din modul obisnuit,asa ca nu retrag ce am zis mai sus,si nici nu pastrez pt inceputul lui 2008.

6 comentarii:

.Andrytzuk. spunea...

asta in cinstea a ce a fost. azi a fost 8-> la liceu, mi-era dor de atmosfera si de freamat. iar ne vedem in statie in fiecare zi de acum incolo, iar intarziem, iar e aglomerat. iar si iar. :*

Anonim spunea...

in statia de la moghioros....sinziana linistita asculta muzica lipita de gard....e abia fara cinci...(iaaarr am ajuns mai devreme)..
deja pe la si 10 incepe sa bata usor din picior...(e normal...vor ajunge vor ajunge)
ei bine la si 20 e deja nervoasa.si prima pe care o suna e oana ( pai la naiba oana intarzie mereu)....
oana: " doamne sinziana hooo mai am putin sunt in statie"
si sanziana asteapta....sigur va fi in primul autobuz.....
dupa ce a trecut si al treilea isi incearca norocul cu betz....
trrr trrr trrrr betz: " ce e sinziiii? lasa-ma ca m-am certat cu mama.eu vin direct.pa"
oke.oke.sinz sta calma.o vede pe andreea... andreea: " imi bag picioarele frate.in dambovita cu toti.pai guita ei? "
si stam si stam.si intr-un 91/90 isi face aparitia oana.....rade..(ha ha) si ne face semn sa urcam.....
si sinz sta si sta si asteapta scuzele.....dar oana..." doamne ce bine ca nu am ajuns prima.."
sinz tipa
oana..."buna buna glumita asta " (na sa radeti si sa va saturati marmotele dragi)
...aceasta este istoria intarzierii....:) nu nu nu voi uita.

.ratatouille. spunea...

:D.si totusi am reusit sa ramanem:)din toate aceste nesemnificative momente iese pana la urma povestea noastra:))

Anonim spunea...

noooot:-w.hai ca nu e chiar asa:))).

.ratatouille. spunea...

=))

.Andrytzuk. spunea...

moa deci e exact asa cum zice sinzi :)))
si bine, ca momentu in care am aparut toate in statie la 41, cu intarziere de vreo juma de ora, a fost :| above all others.
>:D< va iubesc bha intarziatelor.